Hemma i Söderhamn


Skrev sist att jag ville hem till Söderhamn, men hade inte råd. Satt inne på msn på fredagseftermiddagen och bara glodde. Tänkte höra med Påjje vad de skulle hitta på väl hemma i Söderhamn, eftersom jag visste att de skulle dit. Jimmy svarade att de inte hade åkt och och att de skulle åka BIL! Kastade ned kläder och grejjer i väskan och sprang ned till tunnelbanan. Högst en halvtimme efter var jag på väg på e4an hem. Underbart!

Väl i bilen blev jag sugen på fest eftersom grabbarna satt och drack öl. Föll tiillslut för trycket efter att ha hört att nästan hela söderhamn skulle ut, och tog mig också någon öl. Åkte direkt till Alex, där alla redan hade börjat för länge sen. Snabbfixning och sedan till Folkan. Var mycket folk, och RÄTT folk för en gångs skull. Glad att jag gick ut på fredagen i alla fall, var mycket trevligt.

Lördagen blev slapp med Harry Potter hos Sanna. Har nog aldrig ätit så mycket onyttigt på en o0ch samma dag, det kan jag nästan lova. Hur som helst så kom kanske världens drygaste kille dit.. Sannas kompis, kompis, eller hur man nu ska säga. Kan vara det absolut drygaste människa jag någonsin träffat. Han var 29 år och kunde inte sluta prata om sex, och allt annat som ledde till det. Jag höll på att sätta popcorn i halsen ett antal ggr. Vilka idioter det finns.

Söndagen spenderades hemma med lek i snön och pepparkaksbak med grabbarna. Senare på dagen blev det lite film och bara slappa igen. Idag, måndag, blir det i stort sett bara samma sak skulle jag tro. Har lyxen av att vara ledig ända tills ondags denna vecka, så jag passar på att slöa extra mycket nu. Nästa gång jag kommer hem så är det julafton.
Längtar otroligt till jul, men inte ALLS till juldagen. Den dagen får mig alltid att gruva minst en vecka före. Alldeles för mycket folk på ett och samma ställe, och man träffar alltid på folk som man inte vill träffa på. Och när man väl står där med dessa, så blir det alltid en konstig stämmning. "Men heej, hur är det med dig? Vad gör du om dagarna?". Ärligt talat så bryr jag mig inte ett enda dugg vad andra gör. De jag bryr mig om, vet jag redan vad de gör. Man träffar såklart också de som man saknat också, men det jobbiga med hela kvällen förstör det roliga tyvärr.

Aja, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0