.

MammaPappa, Barn



Trots att inte mamma & pappa bor tillsammans så kan man
inte annat än skratta åt likheterna. Utseendemässigt så ligger
Pettersson-släkten före med hästlängder när det gäller just det
här lilla barnet, men till sättet är det en rolig blandning.


Gärna ska det åkas fyrhjuling, skoter.. Ja, egentligen Allt som
har hjul. Men också ska det vara fina klänningar och örhängen.
Jag kan sätta alla pengar i världen på att den här lilla kommer
att bli en riktig pojkflicka när hon blir större. Fine för mig, men
försöker ändå snika in lite extra söta saker ibland för att jämna
ut lite :) En sak är då i alla fall säker.. Skulle inte kunna få en
snällare och mer underbar unge än våran <3



Som sagt, läsa biltidning samtidigt
som beundring av nagellack :) hihi



Mamma & Mollie är fina
tills extra-kalaset imorgon



I övrigt har dagen varit TOPPEN. Verkligen toppen på alla
sätt och vis tror jag. På förmiddagen fick jag reda på att jag
ska få en jättebra present i förskott. En sak som jag önskat
mig, men som jag Aldrig trodde jag skulle få. (visar vad det
är, troligtvis imorgon). Sen att det löste sig även ekonomiskt
denna månad gjorde att dagen ljusades upp Ännu mer. Lite
gofika på det och jag känner mig nu nöjd.

Dock är inte dagen över. Bortbjuden på tacos först och främst
och sen kommer det ett lass med prylar från Emma som ska
in i förrådet. Nu är tiden äntligen här. 1 av mina flickor kommer
hem igen. Får se hur många av dem som bosätter sig här hemma
innan det är klart. Jag skulle gissa på att minst 3 till, men det får
vi se om några år först om jag känner dessa personer rätt :)


Så sammanfattningen av dagen är helt enkelt ; AWSOME







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0