.

Smultronställe


Det är en speciell känsla att vara i ett gammalt hus, som
oftast har en lång historia bakom sig. Ett hus som nu visar
fina detaljer som med åren blivit slitna, men som jag själv
tycker bara blir finare så. Att sedan ägaren har fyllt huset
med en Massa fina prylar gör glädjen total.


Det här var vad som gick genom mitt huvud idag. Medan det
var varmt i solen strosade jag runt om mest bara njöt av att
ha hittat ännu ett smultronställe. Gissa om en viss Alexandra
kommer att återvända hit i sommar?


Vart ligger det?

Jo, om man svänger in till höger precis innan pizzerian i Stugsund.
Precis rakt fram, (ser det på en gång) så står det ett hörnhus.
Det går egentligen inte att missa skyltarna och de fina sakerna som
redan står utanför. De har fik, loppis, och på sommaren kan man
även hyra den otroligt fina och fiffiga "baren" där de också lagar
mat för sällskapet som hyr. Riktigt bra idé & jag har hört att det
verkligen är god mat och supertrevligt.




Dog lite när jag gick in och fick se detta.
Och att de spelade irländsk musik gjorde
det hela bara hur bra som helst :)




Andra delen av baren
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0