.

Hus


Igår satt jag vaken till 2. Framför datorn som vanligt.
Det är alltid han som är boven när det blir sent.


Anledningen denna gång var min kärlek för att dagdrömma.
Hemnet.se gör mig helt klen ! Jag vill så gärna vilja skrapa fram
lite pengar för att sedan kunna köpa mig ett eget hus. Med en
trädgård och sysslor som aldrig tar slut :) När man bor i hus så
kan det kännas tröttande att Aldrig vara klar, men hellre det än
detta. Absolut inget Alls att göra :( Det är inte kul alls.. Börjar bli
väldigt påfrestande att inte ha en uteplats. Tur att mamma flyttar
till hus i slutet av denna månad i alla fall. Det ska bli mys att få
grilla riktigt för första gången för denna vår/sommar-säsong :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0