.

1 + 1 = ?


De enklaste ekvationerna kan vara de svåraste.
Eller vad tycker ni?


Är det inte så att den där magkänslan borde
räcka för att ta beslut? Följa hjärtat är väl ändå det
enklaste en människa kan göra. Fortsätter väl med
det, och hoppas på att det inte slutar knas.. igen..

Förmiddagen spenderades som sagt ute i solen med
fint sällskap. Vid middagstud kom det ännu fler goa
vänner. En till mig och en till Mollie. Nathalie & Liam :)
Efter det hände inte så mycket annat än att jag & fialotta
myste till tv och de vanliga kvällsrutinerna.

Imorgon ska hon få gå på dagis 9-14, och mamman
ska få lite ärenden ur vägen. Finns mycket som ska
ordnas innan slutet av denna månad. I övrigt tror jag
inte det har planerats så mycket mer än så.

Ikväll blir det sängen i bra tid, för ögonlocken håller
redan på att slå igen sig. Har fortfarande inte ryckt upp
mig tillräcklit sedan i helgen tror jag. Det känns super
att det väntar en lugn och stillsam tid här fram över.
Fyller dock år om 3 veckor, men tydligen finns det
något planerat tills dess vad det lät som ;) Skoj !



Sista skålen från mig
ett väldigt långt tag :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0