.

Tips, tack


Idag är det kallt ute,
och jag vill fota lite på Mollie.
Hur göra?


Mitt problem är att jag tycker att det är så trist att fota när alla kläder
& mössa täcker hela henne likt en stor boll. Skulle vilja ta bilderna ute,
men den stackaren fryser ju ute. Hur tusan ska jag ta mig till då? Hm..


Sovit dåligt inatt. Vaknat ett massa gånger.
Sen att jag vaknade med en konstig känsla
i halsen gör inte saken bättre. Hoppas att det
är en effekt efter helgens bravader och Inte
på gång en jobbig förkyldning..


Idag ska jag spendera dagen med att mysa på Mollie.  Vid 5 åker
hon tillbaka till pappa och det blir åter igen trist här hemma. Men denna
vecka behöver jag inte vänta så länge, för på söndag kommer hon igen,
och då är det dags för kalas! Lilla hjärtat fyller 2 redan imorgon, men det
är pappas vecka, så hon blir firad här på söndag. Troligen så blir det bara
familjen då, och så får barn/kompis-kalaset flyttas till veckan eller helgen
efter. Och det beror Helt på att vi blir så väldigt många annars.  :)


Vi vill ha vår & varmt
säger både jag och larven










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0