.


Lägenheten / huset


Vad säger man när en Del av ett hus hyrs ut?
Bor man då i en lägenhet eller hus?


Aja, idag var vi och kikade i Stugsund, dit mamma m.fam
ska flytta. De har nu hållt på och ändrat tills de ska flytta in
och det börjar ta sig. Sitter på sin plats med flytt nu när allt
med sol, mys, grilla och bada kommer på kartan snart :)

Blir så himla avis också med tanke på uteplats. När det är
fint väder så vill man helt enkelt inte sitta inne. Och i denna
lägenhet så finns det inte balkong ens. Men själva lägenheten
är så himla fin så att man inte ens vill tänka på att bo i annan.

Ikväll sitter jag & har ingen aning om vad som ska göras.
Har redan tvättat, diskat, dammsugit och plockat. Tog idag
(för fösta gången sen jag flyttade hit) fram målarburken &
penslarna. Gjorde ett loppisfynd i Bollnäs som jag nu vill
göra fin och sätta upp på väggen. Tv är inte min grej, så jag
antar att penseln vinner ikväll.


Del av vardagsrum
Uteplats
Mammas valda tapet till sovrummet,
finns till bra pris på Rusta
Tapet i grabbarnas rum, också Rusta

Lek/tv-spelsrum på övervåning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0