.


Mollie


Idag kom hon hem till mig igen och nu slipper man känna sig
lika rastlös eftersom hon på en gång vänder upp & ner på allt :)
Just nu leker hon med alla prylar i rummet, och eftersom jag
tydligen inte fick vara med så passar det för lite blogg.

Om någon timme tar vi nog snowracern och traskar bort till mamma.
Där bjuds det på spagetti och köttfärssås. Börjar liksom bli lite av en
tradition att vi äter där på måndagar. Alla vill träffa lillhjärtat <3


Myser i soffan med grönsakerna :)



Gardinerna har äntligen letat sig upp.
Igår fixade jag även garderoberna..
Sakta men säkert som sagt



Och som en pinn-nörd som jag är så fick
det även sitta såna i sovrummet :)



Tulpaner är de absolut finaste





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0