.


Levande igen

Ja.. hur ska jag säga? Det är skönt att det är över, men var värre än vad jag trott. Har legat som en levande död i ett dygn ungefär och bara spytt. Ni vet när man är sjuk och varken kan ligga still eller röra sig utan att må illa. Så har det varit. Systrarna säger att det är av all medicin. Jag som annars inte ens tar en alvedon i vanliga fall.

Men idag vaknade jag och mådde bättre. Till och med fått i mig lite frukost och hoppas att jag får spara den :) Nu har dock det västa av illamåendet försvunnit men nu gör det ont i kroppen istället. Men det är kanske inte konstigt med tanke på att de blåste upp magen på operationen så att alla organ blev cp. Haha, vilka grejer de kommer på :)

Lät som jag skulle få åka hem vid lunch i alla fall. Ligger och hoppas på att mamma & Tony kan komma då för på sjukhus är det inte direkt superskoj. Nu blir det en lugn fredag och förhoppningsvis orkar man åka till ikea på lördag eller söndag för jag skulle verkligen behöva köpa det viktigaste nu denna helg.

Näe, nu blir det väl lite tv igen.


Såhär såg jag väl ut när de visade vad som hade varit
i min kropp. Äckligt stora. Inte konstigt att det gjort ont





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men HUR har du åstadkommit dom där?? Skönt att det är över, det förstår jag.

2011-09-24 @ 23:25:23
Postat av: Farmor

Ja det var farmor som skrev här ovan. Kattungar hoppar på tangentbordet...fan.

2011-09-24 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0