.


Sprutor  


Snart ska jag upp på dagis och hämta Mollie. Sen kommer mamma och åker med oss till Linden för att träffa Mollies barnmorska. Hon ska kolla tänder, utveckling & sen få sprutor. Det låter ju lite nördigt, men det gör faktsikt ont i hjärtat när det gör ont på henne. Råkade klämma fingret på henne igår med. Då var det mormor som gällde.. en annan låg inte på topp.

Ikväll blir det bara lugnt. Fredde ska på träning, och jag vet inte om jag vågar gå ut i garaget och motionera ifall hon vaknar. Har en babymonitor men det är ovärt att gå om man får stanna titt som tätt. Vi får se hur det blir. Gick i alla fall en timme denna morgon så det kanske räcker så.

Imorgon är det fredag och då ska Mollie vara hemma hos sin farmor&farfar. Vad jag ska göra vet jag inte ännu. Skulle väl egentligen vilja gå och se Engmans på Olles men orkar liksom inte kasta bort veckans nyttiga på en kväll med gifter. Beslutsångest kallas det. Aja, blir det utgång imorgon så är det sista gången på väldigt länge.


Häng på verandan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0