.



Längtar


Idag är det nog den riktigt första gången som jag verkligen Längtar efter ensamhet. Jag som Alltid vill ha någon hos mig. Kanske inte under dagen och så, men på kvällarna smyger sig ensamheten på och det blir svårt att sova. Men idag.. Gud vad jag ska mysa i att bara få sitta ensam i min nya lägenhet och bara lyssna på ingenting. Läsa en bok eller ta ett bad. ( Och Sandra, jag ska ta det första, haha )


Tjyvkik på lägenheten.
Har inte lagt upp bilder eftersom dessa är
tagna med nuvarande hyresgästernas prylar.
Men jag tror inte de har något emot dessa två :)




Rådhuset kommer bli en bekant syn




På fredag efter alla slutat jobba går flyttlasset.
Då ska jag spendera min första helg till att montera ihop säng och göra lite klart. Eftersom hyresvärden inte är i stan då så kan han tyvärr inte besikta lägenheten förrän på måndag. Det betyder att jag alltså kan flytta in sakerna, men inte någon annanstans än i vardagsrummet. Lite komiskt men det är väl bättre än ingenting? På måndag efter besiktningen kan jag ställa ordning allt på sina platser. Eftersom Mollie är på dagis hela måndagen så hinner jag få ordning på det viktigaste i alla fall. Ska försöka göra det så mysigt som möjligt innan hon kommer till veckan. Längtar efter det lilla trollet .. :/ Första hela veckan hos pappa nu. Men det går bra ändå. Jag sysselsätter mig med annat för att inte deppa när hon är borta. Men som sagt, på kvällarna är det alltid värst.


Tokfian min :)

 

Imorgon blir det i alla fall en mini-roadtrip till Bollnäs igen. Denna gång åker jag & Sandra för att hämta upp en säng till Mollie som ska stå i hennes nya rum. Var länge sedan jag köpte den, men då hade bagageluckan dött så vi fick inte in den i bilen. Men nuså :) Får se om vi kanske svänger in på det mysiga loppisen som jag var med mamma+tony+ida förra veckan. Glömde kameran sist men denna gång kanske jag kommer ihåg.


Näe, nu blev det för mycket text här.
Nu ska hjärnan vilas upp i några timmar.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: farmor

vilka fina fönster

2011-10-20 @ 06:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0