.


Böllnäs igen


Idag följde jag och mamma med Jens till Bollnäs för att hämta Carina. Det blev också en sväng till RödaKorset, Nytt&Gammalt och sen Erikshjälpen. Jag fyndade en köksklocka, samt en fin kanna. Men bäst var ändå ett par till synes oanvända barnskor till Mollie. Hur söta som helst! Och då är det säkert folk som tänker.. "Mäh, har de inte råd med nya skor till barnet". Då kan jag berätta att det har vi visst, men sen är det en sak man väljer om man lägger ut ca 5-600:- eller uppåt på ett par skor som kommer användas i endast någon månad innan det är dags att byta storlek igen. Det får räcka med 1-2 par skor per säsong som kommer från affären, resten är bara slösade pengar om jag får tycka till.


Jag vill också ha!



Klockan som är under renovering




Såå, vad händer mer?
Imorgon ska det fixas med en massa papper. Adressändra osv. För på fredag är det flytt som gäller. Det komiska är att hyresvärden inte kan besikta lägenheten innan måndag, men eftersom jag kommer att ställa in alla mina prylar i vardagsrummet tills dess så kan jag bo där i helgen. Jag och Nathalie ska i alla fall ställa lite fint och tända ljus på lördag och mysa bland kartongerna :) 





Kommentarer
Postat av: Farmor

Roligt, hoppas allt går bra! Du får väl önska dig en inflyttningspresent...

2011-10-19 @ 12:54:22
Postat av: Linda

Men gud vad du donar och fixar, klockan blir ju dödssnygg!

2011-10-21 @ 23:21:18
URL: http://leevande.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0