.


Kvällspromenad


Idag blev det ingen riktig promenad eftersom Mollie haft hög feber nästan hela dagen. Då vill man gärna vara hemma och passa på att mysa när hon för en gångs skull vill :) Så dagen har varit lugn med andra ord. På kvällningen tog dock jag & mamma en långsam, men lika uppfriskande, promenad genom stan. Behövdes lite luft i lungorna. Nu sitter jag mest och väntar på att lillan ska somna efter en dos Alvedon. Gräsligt trött men har en känsla av att det inte kommer bli så mycket sova när hon är dålig. Synd om gumman min..


Utanför husdoktorn



Här skulle jag kunna handla upp
alla pengar på kontot, utan tvekan :)



Vår jordgubbe till kyrka



Hemma satt de och ritade.
Observera att Mollie hade tagit av
alla korkar till pennorna. Måttligt
glad Liam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0