.



Familjedag


Eller ja, det har jag väl egentligen varje dag nu, haha.
I alla fall så tog vi oss en trip till Bollnäs. Mamma och Tony
har hittat ett toppenställe! Man svänger in mitt emot Albert&
Herbert och åker en bra bit. Loppis och jättefina hemslöjds-
prylar. Själv hittade jag en miljard saker, men plånboken ville
inte riktigt samma sak idag :) Men jag blev nöjd ändå.


Fina sidor ur en Bibel som jag senare ska
hitta på något skoj med. Rama in eller något.
De två bruna har suttit på ett skåp men nu ska
de fungera på ett helt annat sätt. Visar sen :)



Dessa hittade jag på A&H
Väldigt lämpliga eftersom varken jag eller mamma
tål riktiga. Såg förvånadsvärt äkta ut för att kosta 20:-

Kommer att vara fina i vaser nu till jul.
Jag längtar redan ihjäl mig :)





Imorgon har jag ställt klockan på 8.
Kan äntligen börja gå ordentligt efter den jäkla operationen.. Jag som hade fått upp ett sånt bra flås där i slutet. Nu har det varit soffan/sängen mest i 2 veckor så kroppen lär väl få en jäkla överraskning när det sätts igång. Jag får helt enkelt börja sakta igen.. Hur som helst så ska det bli skönt. Älskar också att det börjat bli lite kallt ute. Hösten är bara för härlig tycker jag! Men inte när det börjar bli minus. En 4+ är perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0