.


Party


Ja jag måste då säga att det är trevligare att gå på ett party där inte alkohol är med i bilden. Igårkväll följde jag med mamma på ett party som hennes vän håller i. Ni vet, ett sånt med fina prylar som presenteras och sen får man beställa. Jag blev förvånad att jag endast beställde två julklappar. Inget till mig själv med andra ord :)

Hur som haver så jag ha ett likadant själv här den 26e och då hoppas jag att många kan komma. Tanken var att jag på samma gång kan visa nya lägenheten och hur jag & Mollie bor. Och att det också finns fina prylar att se på och gofika gör det skoj :) Så hojta gärna till om ni vill komma.


Malin, festhållaren









Idag har det gjorts en massa ärenden.
Arbetsförmedling, sjukan och sen stan.
Måste få fingrarna ur röven och ta tag i en massa saker här. Men jag tror nog jag har planerat det rätt så bra än så länge i alla fall. Är så illa tvungen också. Men det känns Otroligt skönt att göra något för sig SJÄLV. Självklart är Mollie också med i den beräkningen eftersom hon är en del av mig. Ja, ni förstår hur jag menar. Men att inte tänka på vad någon annan tycker/känner/vill är uppfriskade helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0