.


Måla

Idag ställde jag klockan på halv 10 för att inte ligga och sova så länge. Snoozade i en halvtimme, men trots det så vaknade jag inte förrän strax före 11. Då var halva dagen borta då helst plötsligt.

Har nu suttit och ätit lite yoghurt  och lyssnat på musik. Lätt att fastna när det är topplistan som spelas. Men nu ska jag allt pallra mig ut till lekstugan. Ska börja med att borsta av den, och sen grunda den. Kommer antagligen hålla på hela dagen tills det är dags att hämta Mollis. Skulle också vilja sola lite solarium. Även jag måste grundas lite i början i sommaren, annars slutar det i att jag endast blir röd överallt. Och det vill jag undvika detta år :) 


En putsning är verkligen på sin plats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0