.


Hemma!


Idag vaknade jag strax innan 11, och det kändes superskönt att få sova ut :)
Idag ska jag mest bara sitta inne och ta det lugnt. Allt är städat, det är handlat och jag är inte tvingad till något alls. Eller jo, egentligen så har vi en ENORM hög tvätt i sovrummet men den tänker jag blunda för tills ikväll.

Men är det inte svårt att vara hemma och låta bli att småäta?
Jag försöker verkligen att ge tusan i småsaker mellan måltiderna. På jobbet går det skitbra såklart eftersom man varken har tid, och att det inte finns något att äta mitt ute i Skog :)

Helst skulle man inte haft något gott hemma, men jag kan inte tvinga Fredrik att avstå. Hur fuskit är det inte med dem som kan äta hur mycket som helst och se likadana ut hela livet? Hm. Äter en annan lite chips så nästan känns det hur det sätter sig på rövva ;P

Strax ska jag gå ut och kolla postlådan. Ska få en kallelse till ultraljud/röntken för att se hur det ligger till med stenarna. Var in och tog lite tester i fredags och tydligen så kan även njuren vara inflammerad nu också. Pissigt.


Lötgärdesvägen 77




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0