.


Hemma på byn

Igår kände jag ett sug efter att gå ut och träffa folk. Idag helt tvärt om. Var inne på stan med mamma & Tony idag och kollade lite bilar & käkade glass. Blev lite småsugen där ett tag men sen gick det över så fort jag kom hem. Det är bra skönt att bara sitta hemma i byn också :)

Vi har blivit bjuden på mat av svärisarna, och nu sitter jag och bloggar medan vi väntar på att mörkret ska komma. Då drar vi fram gotta & knäpper på en bra film. Det är inte fy skam det heller.

Imorgon kommer lekstugan också. Jippi!
Den kommer jag fixa med nu tills den är klar. Mycket passade att jag är ledig på måndag också så det blir klart för lek snart. Hoppas att Mollie kommer tycka att det är skoj nu då. Vilket fail annars :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0