.


En cykeltur


Efter jobbet en dag tog vi en tur med cykeln. Fick en fin stol av Pia med familj, så nu fattas bara en fin cykel. Så fort det finns lite pengar så blir det en sådan :) I alla fall så tog vi oss en lite sväng om, men vi hann bara till pappa där vi fastnade tills det var dags att åka hem och äta.

Ikväll är det Eurovision igen. Och sen ska vi lägga ut huset på Blocket inför O-ringen. Hoppas att det är någon som vill hyra nu då, hehe. Imorgon ska jag in till stan och grejja så efter det skriver jag väl lite om vad som händer.. För just nu är det en hel del på gång. Både bra och dåliga. Nu blir det lite töntig schlager för min del.


Lage har köpt ett litet garage vid
vägen som skoter & snöslunga mm ska stå



Kul att cykla



Krypin på pappas baksida. Grävde upp sten
och la fint. Satt penseer mellan dem, som blev
superfint tycker jag!



Kollade bort i en sekund och då
hade Mollie dragit upp en planta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0