.



Inspiration


Det är så himla roligt att försöka härma saker man hittar i tidningar och böcker. Synd att det inte finns den tid som krävs. Fattar inte varför jag inte höll på med allt innan Mollie kom? Jag som ändå bara satt hemma och inte kunde arbeta. Jaja, man uppskattar väl inte saker förrän det är för sent antar jag. Låter som jag ångrar att Mollie finns, men självklart är det inte så. Istället för att sakna att handla kläder, dricka & gå på krogen så saknar jag att kunna sitta ett par timmar med en bra bok eller liknande. Det härliga är att de tillfällena blir bara fler och fler ju mer tiden som går. Det är underbart! :)


Idag härmade jag en bild från en bok som jag fick i
födelsedagspresent. Tömde innehållet från 4 ägg, stoppade
i fejk-blommor & gjorde två nästen av björkris. Ska tydligen
fungera perfekt med äkta blommor också. Ska testas i sommar :)

Var tyvärr tvungen att måla stort på dem pga de
stora märkena från hönsgården.. Hade varit finare utan.





Kommentarer
Postat av: Bojan

men shit vad fint det blev! Du är ju så duktig!

2011-05-05 @ 15:41:07
URL: http://bojans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0