.


Leksaker


Lage har fått ännu ett barn. En cykel som han kan leka med.
Gick ned en sväng i lördags för att kolla in den, men förrutom det så har jag knappt varit utanför dörren. Tror inte att jag varit så långvarigt sjuk i hela mitt liv faktiskt. Feberfrossa från och till sedan i onsdags.. och inte har det slutat heller. För en timme sen fick jag ta ännu en alvedon och proppa näsan full med spray. Känns som snoken ska gå sönder snart. Näe, det är inte kul alls detta. Blir hemma imorgon också, men sen är det ju bara att pallra sig till praktiken igen. Ser ju inte alls bra ut att vara hemma så länge.



Ful tycker jag personligen.
Ser precis ut som en cross



Darling tyckte den var både fin & rolig.
Jag vet en som är sugen på att ta kort



Mollie älskade såklart även denna.
Sprang efter Fredrik när han for iväg.
Pappas flicka :)



Liam som hade den snyggaste tröjan



Polarna gungar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0