.


Framsteg

Kollade om det hänt något på vågen igår när jag var hos mamma. -2 kg på 1½ intensiva veckor. Om jag fortsätter i samma stil så har jag nått min drömvikt på ca 2 månader. Lagomt till man ska ta på sig baddräkten med andra ord :) Jag hoppas att det kommer att hålla sig.

Idag tog jag en promenad till slutet av Marmaskogen och tillbaka. Gillar min runda skarpt eftersom den både bjuder på natur & plan väg. Finns många hus att titta på och den känns inte så lång på så sätt. Var superglad att jag hittat min Mp3, men hann bara till branta backen innan den tvärdog. Nu sitter den och laddar, och förhoppningsvis är det finväder imorgon med. Då blir det en prommis med vagnen, men det är jäsigt det med. Lill-gumman är så snäll och sover ändå så :)

Idag är Mollie på dagis igen, och jag har en skön stund för mig själv på förmiddagen. Sitter och glor runt på nätet bara och grejjar lite med bilder på datorn. När Fredde kommer från jobbet blir det käk, och sen går vi ner till Lage (farfar) som fyllde år igår. Hann inte fira honom då eftersom Fredrik jobbade sent. Annar så är det inte något planerad. Kanske pappa skulle komma förbi med någon slags blomma senare lät det som.

Igår kom i alla fall Linnea hit och klippte mig.
Tog en bra bit, men jag blev faktiskt tok-nöjd. Jätteskönt att ha kort hår nu när jag försöker motionera så mycket som möjligt. Inte så mysigt med löshår när man har svettats. Hur som haver, Tack igen :)










Kommentarer
Postat av: F

Ja snyggt!!

2011-04-01 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0