.


Klippa klippa


Imorgon ska jag klippa mig.
Vet inte hur...

Har tagit ur löshåret igen, och nu är det slitnare än Någonsin. Med andra ord så måste jag klippa av en hel del, och det kommer bli en kort frisyr. Första gången jag kommer att våga en kort frisyr sedan 6-7an i skolan. Den gången blev det ett totalt fiasko. Men det måste ha berott på att man inte alls orkade fixa till sig. Men nu till sommaren kan det vara fint med något kort. Har även lite planer för färgen också, men det får bli ett framtida projekt.


Men hjälp mig snälla..
Hur tycker ni att jag ska ha?



Hittade två snygga.
?







Kommentarer
Postat av: Farmor

Nr 2

2011-03-29 @ 15:14:17
Postat av: Bettan

Jag tycker 2:an är hur snygg som helst

2011-03-30 @ 16:43:09
URL: http://bettaneriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Nummer två tror jag skulle göra sig bättre med ditt hår, den första har ett rätt tjockt hår och kommer se annorlunda ut på ett lite tunnare. Men hur som helst är de skitsnygga båda två, and so are you! :)

2011-03-30 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0