.



Badhuset


Imorse när vi vaknade var jag & Mollan helt själva. Fredrik sitter ute på sjön och anglar med grabbarna. Funderade vad vi skulle göra.. Rösten hamnade på badhuset till slut. Ringde upp Sandra och hon ville också följa med. Gick på stan först för att köpa en baddräkt till mig. Det här med att visa magen efter Mollie föddes är ingen favorit. Men på så vis blev det problemet löst :)

Var meningen att Mollan skulle ta sig en tupplur på stan, men tydligen så vägrade hon, och vi blev tvungna att åka upp och försöka bada ändå. Det gick bra och hon tjöt av lycka när vi kom i vattnet. Sen satt vi mest i barnavdelningen och kollade. Efter tog vi oss en fika utanför. Jag tror att vi hann till den första rondellen vid Hällåsen så tvär-slocknade lillan :) Skapligt slut. Även nu när vi kom hem så däckade hon på kudden. Kan man förstå, eftersom jag också är helt slö. Jobbigt att bada, men kul var det i alla fall ;)


Otroligt söt i sin baddräkt.
Lillfisen



Fiser man i bubblet så märks det inte :)



Sandra & Mollan busar



Klappar jätte-ormen




Resten av dagen blir lugn. Var meningen att jag skulle ha följt med mamma ut på fest, men det orkade jag inte. Dels för att jag hellre vill vara onyttig med chips istället för alkohol, och även för att jag inte orkar vara bakfull. Blä! Så idag tjockar vi i oss lite mat på stjärten (rosa pantern) och sen chips&dipp på kvällen. Perfekt lördag i min mening.

Imorgon får vi se om det blir något kul med familjen Sandberg/Persson. Pulka, bada.. Får se vad det slutar med. Fast som det känns nu så är bada det sista som står på listan :) Kanske får ta en sista pulkatur innan snön är helt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0