.


Utemöbler


Redan nu börjar det bli dags att kolla efter utemöbler. Känns som det kommer så bra erbjudanden nu på våren. Tex så hade de ett jättebra på Jysk, som vi funderar på. Jag och mamma åkte in idag och kollade på dem, och det var bra kvalite med. Ska räkna lite på hur mycket räkningar det är denna månad, och om det inte är överdrivet så blir det köp i alla fall. Pengar, pengar, pengar. Allt kretsar runt dem. Fan vad tjatigt det är ! Även lite kläder skulle vi alla tre behöva. H&M hade hur mycket som helst!! 


Dessa skulle stå perfekt
utanför lekstugan i sommar :)



Kul med bubblor





Resten av dagen blir tråkig. Fredrik kommer väl hem en snabbis, och sen ska han tillbaka till jobbet. Han jobbar in lite komp-tid så han kanske kan ta en fredag ledig här snart. Vad jag & Mollan ska göra vet jag inte. Ligga på soffan känns lockande, men det håller nog inte hon med om. Fast ut i blåsvädret vill jag inte.. Senare ikväll var det i alla fall en bra film på tv som ska ses.. Blir dock svårt att hålla fingrarna från all gotta i skåpet när jag blir själv. Funderar på att ta en timmes promenad på bandet bara för att inte kunna :)


Gulliga små förpackningar med russin.
16 st förpackningar för 26:- på Kvantum.



Denna köptes till Mollie idag
på Dollar för 40 :-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0