.


I förrgår fick vi snabb-besök av familjen från stan som kom med en present till Mollan. Ett par stövlar fick hon, som kom väl till anvandning på dagis. Och på tal om dagis så var hon där i en timme själv idag. Bra tillfälle för mig att brassa hem och få ordning lite på tvätten osv. Hann hur mycket som helst på den där sketna timmen. Allt tar 3-dubbelt så lång tid när lill-fisen är hemma :)






Igår efter dagis så åkte jag & Mollan och hämtade mormor i stan och sen for vi vidare till Hudik. Var ju meningen att vi skulle köpa en säng, men det blev inget av. Blev för snål helst enkelt. Blev inte billigt, trots att jag prutat på den. Jag får fortsätta att kolla. För Mollies 500-lapp (för de sålda baby-prylarna) köpte hon kläder. En tjocktröja, vantar, tights, jeans & en klänning. Resten av dagen handlade vi och åt inne i stan.









Idag händer det inte alls mycket. Känner inte för att göra någonting heller för den delen. Tog en promenad, eller försökte att ta en, igår men det var lättare sagt än gjort. Höll på att seriöst ramla och slå ihjäl mig 4 ggr på vägen dit. Så just nu har jag ingen lust att göra om det innan de hemska spåren försvunnit.

Nathalie var nyss här och fikade lite, men kl 3 skulle hon hämta Limpan på dagis, så nu är det bara jag & Mollis. Fast om ett tag så är det bara jag själv då hon ska ner till farmor & farfar. Fradde slutar senare idag och då måste jag göra ordning mat för att det inte ska bli för sent. Och att laga mat & ha en halvtrött Mollie runt fötterna är inte en favorit. Så jag dumpar grino med dem istället ;) höhö. Och ja, det är superskönt att ha svärföräldrarna ca 50 meter från huset :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0