.


12-13 veckor


Ja, nu är det bara 12-13 veckor tills det att dags att inviga årets första badturer. Och då ska jag tamefan inte gömma mig i handduk som jag gjorde förra sommaren. Satt nu och kollade runt på internet efter "tankinis" = en bikini, fast med heltäckande mage. Njaa, de var väl sådär mår jag säga. Men istället hittade jag en baddräkt som jag tyckte såg riktigt bra ut. En sån beställde jag, och såklart i en storlek för liten så att jag har något att kämpa till.

Just nu känner jag mig som en slapp hög bara efter all sjukdom och tårtätande. Men nästa vecka är det dags för träning igen :) Det ser jag fram emot. Troligen blir det även LCHF igen också. För om jag ska vara ärlig så saknar jag att känna mig mätt så länge efter en måltid. Sen är kvälls-snacksen faktiskt godare än det mer onyttiga som vi äter nu. Sen blir jag så inspirerad av både Rebecca & Nathalie som är så duktiga och blir as-snygga! Två tjejer att se upp till :) Näe, imorgon blir det käk hos mamma, sen är det dags att börja laga riktig mat igen.


Passande bild.
Målad av Mats Lundgren







Kommentarer
Postat av: Farmor

Visst är den fin den där målningen....

2011-03-16 @ 00:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0