.


Ny säng


Som ni kanske vet så har jag länge letat efter en ny säng till Mollie. Egentligen skulle det vara en som skulle stå i lekstugan, men nu har jag hittat en som jag vill ha i hennes rum istället. Imorgon åker jag till hudik och köper den i alla fall, och sen får vi se om den hamnar i rummet eller i stugan. Hur som helst så är jag toknöjd över att jag prutade ner den 200:- :)


Bilden från Blocket
Knäpper en finare imorgon så ni får se




Idag var vi på dagis i ca 1½ där de åkte lite pulka och vi fick med oss lite papper hem. Mollie sov i ca 2 timmar efter att vi kommit hem. Snacka om att hon blir trött av att bara vara där så kort stund. Kan bara tänka mig hur det kommer att vara när hon börja gå längre. Men det är skönt att hon är trött på kvällen. 

Senare idag vet jag inte om det var handla som gällde. Fredrik ska börja jobba över nu igen vilket vi inte gillar ett dugg.. Men ska vi spara pengar så är det nödvändigt. Jag vill också ha jobb snart. Men jag söker, och kanske har jag något på gång. Vi får se hur det blir. Köpte en triss igår.. men vann inget. Därav det fortsatta jobbsökandet :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0