.



Kalas #3


I lördags trodde vi att det skulle komma en hel drös med folk, men det slutade med att bara ett litet gäng firade. Hälften var sjuka, så ännu ett firande blir det nästa helg. Aja, går inte att göra något åt. Trevligt var det i alla fall och Mollan blev glad över alla prylar. Så tack igen för dem :)


Paket-öppning



"Mollan & Mormor"
Jag ser liknelsen mellan denna mormor
& den riktiga må jag säga.



Moster & Morfar på besök



Mollan gillar INTE hallon



En eko-mikrofon



Fin HalloKitty-spis



Tavlan morfar hade gjort





Kommentarer
Postat av: Linda

Såå tråkigt att jag inte kunde följa med ut... Vart ju lite krock när det inte blev den helgen det var tänkt från början då jag skulle fira mamma som fyllde år den dagen det vart bestämt sen. Men jag hoppas ni gillar boken, jag tyckte den var störtskön! :) Jag kanske kan komma ut någon dag och hälsa på er, har ganska lugnt i skolan nästa vecka! Du kan väl skicka ett mess eller slå en pling så kan vi bestämma nått!

2011-03-23 @ 12:22:00
URL: http://my.opera.com/Levande

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0