.


Dagis-debut

 
Mollie var för första gången på dagis idag. Hon tyckte nog att det var roligt eftersom hon dampade när Fredrik försökte ta av henne spaden som hon lekte med. Tråkigt att hon inte kan gå ännu, blir så kall om stjärten i snön. Men tydligen så är de jätteduktiga på att gå med barnen. Fröknarna verkar vara duktiga på allt faktiskt. Har hört på ryktesvägar att detta dagis ska vara ett av de bästa i kommunen, vilket känns riktigt bra. Sen att 50% av alla fröknar bor inom 2 min gångavstånd gör heller inget. Imorgon ska vi dit igen och få lite info och leka lite längre. Och nästa dag ännu lite längre och så fortsätter det denna vecka. Men jag tror inte att det ska vara några problem, för idag brydde hon sig inte ett skit om att vi var där iaf :)















Efter dagis åkte Fredde tillbaka till jobbet, medan jag & Mollan brassade in till stan. Där hämtade vi upp mamma & Sandra. Gick på furan, på Kappahl, donken, Barnens Hus och sen Ö&B. Gjorde ett riktigt kap på Kappahl då jag hittade en fodrad jacka med huva till Mollie för 75:- på halva rea-priset. Det gjorde mig riktigt nöjd över dagen.







Senare kanske familjen från stan kikar ut. Då blir det väll full fart. Annars så händer det väl inget speciellt tror jag. Tvätta och tvätta är väl det som borde göras i alla fall. Imorse fick jag börja dagen med att sanera ett helt rum då Mollis gav mig en underbar överraskning i sängen. Är det inte bara för underbart? :)


Den andra bilden kan jag inte
ens visa ifall det finns känsliga läsare, haha







Kommentarer
Postat av: Farmor (till A)

ÄR det vad jag tror???

2011-03-14 @ 23:29:26
Postat av: Alex

Japp, och det där var bara en liten del av det hela. Mindre skoj när man redan är lite stressad på morgonen :)

2011-03-14 @ 23:43:10
Postat av: Nathalie

haha, guuuud. Man kan inte annat än skratta! haha

2011-03-15 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0