.



Kakmonster!


Av en slump såg jag att en person hade en virkad bakelse i sin dotters rum. Jag blev helt förälskad och började söka lite på saken. Det finns så himla mycket roliga virkade saker att köpa. Bakelser, kakor, tårtor osv.. Hittade en tjej som säljer dessa på sin hemsida, så nu har jag beställt ett helt paket. Och dyr var hon inte heller. Får ett kak-paket med 4 bakelser, 4 kakor & en bulle och allt detta för 150:-. Jag lägger ut bild så fort de kommit hem i postlådan :)


Gulligaste kexet




Idag var vi på loppis en sväng när mamma kom. Jag hittade vad jag sökt efter ett tag, nämligen en rostfri bunke som ska agera diskho i lekstugan. Även en liten kastrull till samma projekt. Har nu bestämt mig för att använda 2 av IKEAs tvättställs-kommoder för att göra köket. Färdigt för att göras om istället för att slita med att ändra på. De hade perfekta mått & kostade bara 195:-/st så det kan vara värt. Det som fattas nu är en skiva att skära ut till köket, samt hyllor till väggarna. Och en säng också då förstås, men det väntar jag på för att hitta en perfekt.


Haha, kolla Mollans min






Snart slutar Fredrik och då ska vi inte göra något speciellt alls tror jag. Kanske tar och storstädar idag istället för att göra det på en fredag. Kan inte påstå att jag lider av att städa nu för tiden. Är bara så skönt att sitta i mitt hus och känna doften av rent helt enkelt. Klarar inte av att gamla matrester efter Mollan rör runt över hela golvet & att mina hårstrån fastnar under fötterna. Aja, det här tråkiga tog upp typ 8 cm av bloggplats.. Märks det att jag inte har något att skriva om? Nu kom Mollan och släppte en brakfis så blöjan fladdrade :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0