.




En dag i Valbo


Igår var Mollie dålig men idag tog vi en chansning och åkte till Valbo ändå. Hade ingen feber och mådde bra, men gud vad jobbigt det var. Grinigt i bilen, grinigt på affären, grinigt vid maten och grinigt i kundvagnen. Tack och lov så hade vi med hennes vagn som hon satt snällt i :) Men vi får väl kanske skylla oss själva som ville ha med henne. Gumman som oftast brukar vara superduktig.


Hatt-provning. Denna blev det :)



Leker en sväng på Ikea





I alla fall så fick jag hem en massa skoj. 20:- spenderade jag på mig själv, och resten till Mollie. Som det brukar vara :) Saken som jag mest åkte dit för var slut.. och många saker som jag skrivit på lappen fanns inte. Det var lite drygt men jag hittade såklart andra saker. Här ska det inte sparas på några pengar i onödan, haha.


Mollie fick en uggel-tavla idag. Tyckte att
det blev bra med lite färg på väggarna




Ikväll har jag & Fredde (läs: mest Fredde ) satt upp allt som jag köpte. Blev superbra måste jag säga. Nu är det bara liiiite kvar på den jäkla lekstugan så är den klar sen :) Men jag har inte material till det så nu hoppar jag till nästa projekt. Måla den lilla dörren till garaget. Ganska less på att måla nu faktiskt. Och tusen saker är det kvar..

Imorgon är det jobb 7-15:30 som gäller. Jag kommer att bryta IHOP om det är lika varmt som det varit idag. Kan inte vara i solen utan att få panik..! Nej fy, jag är verkligen inte en sol-människa. Tacka vet jag sommarkvällar när solen nästan har gått ner. Då är det som bäst.


Lite måleri i taket kvar samt olja golvet,
men nu ser man resultat :)

Lägga resterande stenplattor också såklart 



Postlådan var grädden på moset








Kommentarer
Postat av: Farmor-T

Va fin stugan blir!!

Vad är det för material som fattas?

2011-06-30 @ 11:58:00
Postat av: Alex

Jag vet inte vad pappa sa vad bra. Någon slags lackfärg? Äh, jag minns inte vad han sa

2011-06-30 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0