.


Paviljong & Utemöbler


Vilken dag var det fint väder nu i veckan?
Jag minns inte riktigt, men i alla fall så invigde jag, Mollan och mamma den nya paviljongen & möblerna. Jag och Fredde tog släpet upp till Hudik där vi fick åka hundra mil ( som det kändes ) in i geografin. Det enda posetiva var att jag fick se väldigt mycket fina hus och så vidare på vägen. Var som att komma ut på landet.

Hur som helst så hittade vi rätt till slut. Tack för att de var lika fina som jag förväntat mig, annars hade det nog rullat en tår eller två. Fredde som är bäst på att pruta fick ned dem till 500 rikstaler också, vilket gjorde soppan dit & tillbaka "gratis". De står nu som ett smäck i paviljongen och jag är supernöjd.


Bubbar och glass !



De är lite slitna & så vidare.
Men jag älskar dem ändå.



En ny pinne på denna så blir det
perfekt. Så jäkla fin form på den



Självporträtt Sandra



Självporträtt Mollie (a.k.a Fredrik) , haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0