.



Hemma igen

Sist jag skrev så var jag på väg till jobbet. Nu är jag hemma igen.
Jag fick åka på mycket nytt, men det gick bra ändå får jag ta och säga. Allt går enklare bara man fått lite kött på benen. Nästa vecka är det dags för lite utbildningar. Lyft-teknik och brandutbildning tex. Ska bli intressant. I alla fall när jag idag fick reda på att det även är lön på dessa timmar, vilket jag inte trodde innan :)

Fredrik hade städat, tvättat och grejjat när jag kom hem. Alltid trevligt. Nu ska jag tvätta av mig, krypa ned i soffan och äta pannkakor till Criminal Minds. Riktigt bra serie tycker jag allt. Men vilket fail att den snygga tönten klippte av sig allt hår. Halva nöjet borta där :)

Imorgon är det en 11-tur, sen ska jag hem och förhoppningsvis stryka en gång till på stugan. Men sen får det fan vara braaa! Får spunk om det inte täcker allt då. Något som jag antagligen kommer att investera i denna sommar är en målarspruta. I alla fall med tanke på att vi ska måla så otroligt mycket saker nu. Det kan vara värt alla dessa timmar med penseln. Men frågan är.. varför kom jag inte på detta innan? Hade kunnat sparat mig oändligt många timmar redan nu. Aja, bättre sent än aldrig.


Idag hittade jag mammas födelsedagspresent
i postlådan. Det betyder att vi beställt något.
Slog in den/det och knäppte kort..

ENDAST för att du ska bli nyfiken mamma :)






Kommentarer
Postat av: Farmor-T

Måla med pensel är till för att man ska hinna meditera!

2011-06-09 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0