.



Jobba jobba


Idag har jag ingen som helst lust att åka iväg. Vädret är varmt och jag skulle vilja fortsätta hålla på att pyssla på gården. Får så jäkla mycket gjort innan de andra två bråkisarna kommer hem. Så imorgon hopps jag på att det blir liknande väder för då slutar jag redan kl 11. Då hoppas jag också på att det är sista lagret av färg som behövs på lekstugan. Sen ska jag väl försöka mig på att bestämma en färg att ha på gavlarna. Gult blir det, men vilken nyans?

Har som sagt hunnit ett lager idag, sen kom mamma och hälsade på. Nu har hon åkt hem och jag har just ringt försäkringskassan för 44 gången och verkligen gjort det GLASKLART hur det ska stå på satanslappen. Blir det fel ännu en gång nu så vet jag inte vad jag gör. Man går hellre till jobbet halvdöd än att behöva krångla med detta efter.

Jobbar till 10 idag, så idag hinns det väl inte med något mer. Ska ta och laga någon slags mat till mig själv nu var det tänkt. Finns det något mer tråkigt? Laga mat och sitta och äta själv.. Åh! Till de 6 timmarna brukar vi oftast bara ta med någit lätt som går att äta i bilen. Tur att det inte finns någon snabbmat ute i Stråtjära ;)

Det här blev ett skoj inlägg att läsa.. njaee.. 


Vill hellre vara hemma med denna gofis 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0