.


Firma-party


I fredags blev det grilla & poker på Norscands nya lager i Marma. (gamla Marma-ventil) Var riktigt trevligt, men jag är vä'l inte så mycket för poker ändå. Vann faktiskt en giv, men kvinnofolket i skaran drog sig ur efter en timme eller så. Roligare att sitta och snacka skit i stället :)

Åkte in till stan ganska sent och gick på krogen. Minns dock inte så mycket från just krogen men det var ändå trevligt. Slutade i att jag hamnade mitt i ett bråk där en av Fredriks vänner blivit knivhuggen. Det hela slutade bra ändå. Men tanke på vad som kunde ha hänt när en galning sticker kniv runt sig.

När den cirkusen var över så hade vi missat bussen med hästlängder. Vi fick därför följa med chefen hem till dem och sova i flickrum. Morgonen efter mådde varken jag eller Fredrik bra, men det kunde det vara värt med tanke på hur skoj vi hade det. Men nu blir det inte dricka på ett tag igen för min del. Blir mycket jobba och eftersom de kan ringa ut mig så vill jag inte riskera. Alkolås i bilarna nämligen.


Patrik & Mathias



Stekmört med de balla brillorna



Runt pokerbordet



Jag & Jenny tog en avstickare hemma
hos oss medan de andra spelade. Hann
bli en och en annan grogg där med.



Detta här jag inget minne av. Hm?



Yngste Östberg spelade på CH.
Skulle knäppa kort, men jag hann
bara med 3 stycken innan kameran dog.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0