.



Gårdagen


Igår var jag & Mollan ute hela dagen. När vi vaknat ordentligt gick vi hem till morfar och hälsade på en stund. Efter blev Mollan bjuder på fiskpinnar & mos hos Liam, som vi sen stannade och lekte med i någon timme innan det var dags för käk hemma. Eftersom Fredrik var sen som vanligt så hanns det inte med någon mat, så den står kvar till idag. Köttfärs/bacon-gratäng blev det i alla fall. Ska bli gott lite senare.

Anledningen till att jag inte hann var för att jag skulle på premiären av gympan som hålls i Spegelhallen i Söderhamn. Dansaerobics var det. Ja, det finns en anledning till att jag oftast blir fullast.. Jag står i baren istället för på dansgolvet.. Det där med att skaka på höfterna och så vidare är inte min grejj. Blev knappt svettig, och svetten som kom var pga det hårda koncentationen. Näe, inge mer dans för min del :) haha

Så fort Mollie har vaknat från sin tupplur nu så ska vi bege oss in till stan. Veckohandla får vi göra mitt på dagen denna gång pga att jag ska på pump strax efter 5. DET ska bli kul! Som jag längtat :) Så mamma ska hjälpa oss att handla och sen ska Mollie vara hos henne medan jag är på träningen. Sen brummar vi hem och äter goda maten, och resten av dagen blir lugn. Ja, det var vår dag i stort :)


Mollis sover i hörnet



Nyvaken gofis



Matdags för polarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0