.




Lilla firren våran skulle ta ett kvällsdopp i baljan. Jag hade dock glömt handduken så gick och hämtade den. När jag kom tillbaka sitter hon och läser min krysstidning. Älskade unge :)








Idag har vi inte gjort mycket alls. Fredrik har den mesta delan varit hos grannen och fixat i hans garage. Han sa för en timme sen att det bara skulle ta 2 minuter att fixa.. Men som Vanligt så tar det längre. Inte oväntat alls faktiskt. Suck.. Och vi som höll på med egna saker här hemma. Var i full gång att sätta upp sänghimmelen som jag längtat efter i år nu :) Kommer vara fjantig hela livet och älska det. Om vi hinner ikväll så lägger jag upp bild imorgon under dagen.

Morgondagen börjar när Fredrik ska till jobbet. Då skjutsar jag & Mollan dit honom och sen brassar vi in till staden. Hon får leka med mormor medan jag tar ett pass på gymmet. Har självklart haft min ätardag i helgen, men har ändå pallrat mig upp på gåbandet 1 h/dag i helgen. Ska titta imorgon på mammas våg om det gett några resultat :)


Kommentarer
Postat av: Matta

Men sötnöt!

2011-01-10 @ 13:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0