.



Smyg-Ångest !


Mitt psyke kommer antagligen aldrig hålla till att bära på ett till barn. Mollie är självklart det bästa som hänt och jag skulle aldrig ta bort hur det var att vänta henne, men jag skulle nog inte göra om det med tanke på efter. Tappade en massa hår, hyn blev totalt förstörd och på magen/stjärten och lite överallt sitter det nu bristningar. Djupa och långa, som Aldrig i mitt liv kommer att försvinna. Hur mycket jag än tränar osv. Fan alltså !

Sitter och tittar på gamla bilder från datorn och inser att man antagligen aldrig kommer ha tid/råd/energi att se ut så igen. Men aja, jag tränar vidare, mest för att det är roligt. Sen försöker jag äta rätt. Mer än så kan man inte göra just nu. Jag är bara så himla avundsjuk på alla dem som det inte sätter sig ett spår på efter graviditeten..


Forna Alexandra
Fint hår, sminkad och örhängen.
Inget som jag orkar med nu för tiden






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0