.



Familjen Annurlunda


Nja, inte riktigt än, men de är nog på tanken i alla fall :) Idag var det sammalagt 7 barn här hemma. Tonys bror + familj är hemma och hälsar på och ville svänga ut för att titta hur vi hade det. Blev fika och prat. Själv höll jag mig ifrån fika, trots att det är lördag. Det får räcka med chipsen jag ska äta ikväll. Trevligt var det i alla fall, och nästa gång är det väl vi som åker ned dit och hälsar på :)


Kusinerna Hansson + Mollie





Själv sitter jag mest och väntar på ett tecken att Mollie är trött. Borde somna ovaggad med tanke på allt stojj det varit här idag. Fick till och med en smäll av lillen i familjen, som antagligen njöt av att inte vara minst för en gångs skull :) Fredrik började jag tjata på redan i veckan att han Måste ut och hitta på något. Och som tur var så hade grabbarna planerat in en Fifa-kväll i stan. Anledningen var väl mest för att vi sett varandra heeela tiden under veckan + han inte har träffat vännerna på superlänge + att jag ville titta på fjantfilm.


Vid påklädningen blev det tävling. Alla som var
snabba att klä på sig fick en kexchoklad



Jocke blev en stolt förstavinnare



Mollan säger hejdå till alla




Imorgon är det inget planerat vad jag vet. Var in och köpte ben till badrumskommoden på Forsells idag. Blev glad när det fanns Precis dem jag hade tänkt mig. Kan inte sova om det tunga handfatet bara ska sitta fast i väggen. Skulle inte klara av när Mollie börjar hänga på det sen. Så två fötter får sitta på framsidan av den för att stödja lite extra. Annars är det nog skottning av tak som står på schemat. Om han pallar det efter ikväll dvs :)

Ska försöka att få karln på film inatt när han kommer hem hade jag tänkt. Sen blir det filmvisning på tvn. Strikta order från Tony som gärna skulle vilja se det jag förklarat, haha.


Imorse gjorde vi amerikanska pannkakor (lchf).
Ser kanske ganska gott ut, men det smakade skit.
Eller när, det smakade absolut ingenting faktiskt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0