.


Bollnäs


Den sista fick jag ett jäkla sug att åka på mellandagsrea. Hade inte varit på en enda och ElGiganten var ett ställe jag ville kolla in eftersom jag är på jakt efter ny kamera/objektiv. De hade inte ETT enda objektiv hemma och kamerautbudet var rent av skamligt. Besviken...

Och självklart för att jag var sugen på att spendera lite, så hittade jag inget på Albert & Herbert heller. Kände inte för någonting alls faktiskt. En gardin till hallen blev det i alla fall. Tyger har de gott om fina, men det märks på priset också. För att sätta tyg i bara vårat vardagsrum skulle gå på bra mycket över 1000:-, vilket man lätt prioriterar bort just nu. Om man ändå vore rik.. Vi fortsätter att köpa lotter.. På vägen hem fick jag korv med mos av farmor, men det var nog det bästa med resan. 


Hissgardin i köket
Albert & Herbert 250:-


 

Farmor hittade väl inget speciellt hon heller,
2 st stora väskor som hon skulle lägga bös i







Kommentarer
Postat av: Farmor

Den blev ju bra, gardinen!

2011-01-02 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0