.



O-ringen

Vi är sugna på att hyra ut huset i sommar under O-ringen, men hur gör man? Har kollat lite på Blocket, men det näms aldrig några priser eller hur man gör. Det går väl tydligen att hyra ut via O-ringens arrangemang också, men hur gör man det då? Mycket otydligt det hela.. Nja, det kanske får bli Blocket då. Garantier har vi inte, men eftersom vi kommer att bo i syn-avstånd från huset så borde det vara lugnt.

Just nu sitter jag och försöker att hitta någon slags fin tårta till på söndag. Choklad blir det i alla fall, men topping är jag väldigt osäker på. Men visst borde det gå att ha i karamellfärg i grädden för att få den roligare? :) Ja, jag får väl sitta och klura ut något skoj.

Mår fortfarande piss, men det är ändå kontrollerat nu. Imorgon blir det lugnt hemma i alla fall. Skulle vilja hitta på något men orken vill inte vara mig till lags. Hoppas att det blir lika fint väder som det var idag så att man kan ta en promenad. Blev sur varje gång jag vaknade till idag och såg det fina vädret genom fönstret.


Någon som känner sig
sugen att göra denna? :)







Kommentarer
Postat av: Farmor

Sök på O-ringen, då kommer du fram till O-ringens kansli. Där finns all information. Man får beskriva det som ska hyras ut samt sätta in 500 kr (får tillbaka 300 kr). Uppgifterna lägger dom ut på sin sida, sen tar intresserade kontakt direkt med er och ni skriver avtal (blankett finns på deras hemsida). Jag känner en som ska hyra ut så därför vet jag.

2011-03-02 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0