.



dagtur till hudiksvall 


 
Igår vi 12 åkte jag, mamma, Mollie & Ylva till Hudiksvall. Var meningen att jag skulle ha skjutsat upp mamma till sjukhuset, men det blev inte av. Men vi bestämde oss för att åka ändå. Jag ville gå på H&M för att kolla ut något fint till Liam som fyllde 1 år igår. Grattis till honom :) Så på söndag ska Mollie på sitt allra första barnkalas.








Började med att gå i de enda två byggnaderna man någonsin går i när det är i Hudik. Fyren & Guldsmeden. Ligger hur mycket fint som helst runt omkring men ändå så lyckas man stanna i de två byggnaderna hela dagen. Hittade present till Liam i alla fall och lite till Mollie också. HM har så mycket bra för rimliga priser. Utöver det köpte jag en ljuslykta på Indiska.


129 :-





Innan vi for hem så spenderades över en timme på ett stort loppis de har lite utanför City. Lyckan var total när jag hittade ett par riktiga fynd. En kanna, en gammal bord-grejj som ska sättas upp på väggen senare & en halvmeters Björne som nu Mollie har på sitt rum. Prutade även för första gången i mitt liv. Ganska stolt är jag faktiskt :)


Här är "bords-grejjen"
Tänkte sätta den horisontellt längst uppe på väggen.
Har ni sett filmen " The brake up" ? Lite som den de har
i sin längenhet.. Kanske bara jag som kan komma på
såna här konstigheter ? Får se om det blir fint :)






Inatt och idag är inte jag och min hals vänner. Har haft en hemsk hosta som verkar vägra försvinna. Mamma och Tony var ut för ett tag sedan med en medicin som jag ska spara på tills det är sängdags. Utöver att de kom så ska det inte göras någonting alls idag var det tänkt. Tänker inte ens byta om till riktiga kläder utan ska gå som jag såg ut när jag vaknade. Just för tillfället sover Mollie och jag bara njuter av tystnaden. Vill inte ens ha på tvn.. Ikväll blir det film och gotta. Fredagar måste ändå vara veckans bästa dag va?


Svärförälrarna var här och fikade igårkväll.
Och med sig hade de en inflyttningpresent.
Gissa om jag blev happy när en videokamera låg i? :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nooooo när man väl har börjat vänja sig med din kamera så ska ni börja filma också? ;)

2010-09-24 @ 18:42:35
Postat av: Alex

Vem skrev detta? ;)

2010-09-25 @ 21:03:56
Postat av: Bojan

Vad kul med en videokamera! :)

2010-10-01 @ 17:59:34
URL: http://bojans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0