.


Playdate


har såå mycket mer energi nu när jag börjat motionera igen. Det krävs så lite för att bli lite piggare. Imorse hann jag gå i ca 50 minuter innan Mollie vaknade. Efter en snabb frukost mötte vi upp med Nathalie & Liam. Vi tog oss då en timmes trask genom Hibo här i Marma. Skönt att gå i skogen. Synd bara att man inte vågar själv :)

Efter promenaden gick vi till deras bostad & fikade komiskt nog. Mollie och Liam fick leka ett tag och jag är förvånad hur mycket hon klarar innan hon blir ledsen. Lackade ur gjorde hon när en telefon träffade skallen på henne :) Men det är bra att hon inte är skiträdd för andra barn i alla fall. Nu väntar vi bara på att hon ska bli ca halvåret äldre så att de kan leka själva.

Nu är vi hemma igen och Mollie rullar runt på golvet. Tro hon inte riktigt kommer runt nu för jag hör lite gnäll här i bakgrunden. Snart är det dags för ett tupplur för hennes del. Kanske blir så att jag också tar en? :) Vi får se. Antagligen blir det sängen + boken. Vet att mamma är sugen på att läsa den med så man kanske måste skynda sig. Resten av dagen blir det väl inget speciellt. Eller JO förresten! Har ett litet projekt på gång, men det får ni se imorgon om det är klart då.


Det Mollie hade, ville
såklart Liam också ha :)




En sackosäck var mycket lämpligt.
Nu ska jag på jakt efter en sådan




Och en gåvagn vore något.
Ett litet tips till familjen när julen närmar sig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0