.


Blomgubben

Idag efter min promenad på bandet kände jag mig fortfarande rastlös. Hörde med Nathalie om de ville gå en sväng, men Liam sov. Medan jag väntade på att han skulle vakna så tog vi en liten tur & hälsade på svärmor. Liam vaknade till slut och vi begav oss till Dollar. Jag hittade väl mest småkrams, för utanför stod det roliga för dagen. Blomgubben! :)

Ska knäppa kort på dem imorgon och lägga ut om jag kommer ihåg dvs.
Fredrik åkte in efter jobbet och mötte upp mig & Mollie. Stackars lillan som inte alls var sugen att gå i affär efter att ha gått runt på både Dollar och Jysk. Men det gick snabbt eftersom vi inte hade någon matlista med oss. Ska bli roligt att se hur mycket vi kommer sakna denna vecka.

Skulle egentligen behöva traska en timme till, men hur ska man orka?
Har fixat hem säsong 1 av American Dad, så det skulle man väl kunna se på medan fettet bränns :) Det återstår att se. Men om jag ska orka så är det dags att lägga ner datorn i alla fall. Hejsvejs!



Vi har det bra.. vi här bak i bilen







Liam ser uttråkad ut medan mamma
letar efter krukor på Dollar



Kommentarer
Postat av: Sandra Östh

Det tycker jag låter kanon :) Hon får mer än gärna leka med mig dåå :)

2010-09-14 @ 11:33:41
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0