.



ÄNTLIGEN !

Och så där ja.. Efter ett jäkla stressande så är vi äntligen inflyttade, och jag har äntligen fått internet igen. Fick fuska lite och låna Nathalies under veckan innan vårat nya kommer. Det är nämligen så många som vill se bilder, så jag ska inte låta dem hållas :)


Som sagt så har det varit en jäktig vecka. Men tack vare alla snälla själar som kom och hjälpte till så slapp vi bo i själva rustningen i alla fall. Mycket står fortfarande huller & buller men det går ändå att leva i kaoset. Så TACK till er !

Under dagarna har Fredrik jobbat och jag har satt upp det som går i Mollies sovstunder. Fortfarande en hel del saker att göra, men nu för ett tag så ignorerar jag dem. Som till ett exempel tvätthögen som på något konstigt vis vara växer & växer. Den får vänta.. jag behöver andas.

Känns dumt att lägga ut bilder på hur inredningen blev eftersom det är långt ifrån klart, men några ska jag väl ändå lägga ut :)


Tog en jäkla tid att lägga det nya golvet. 
Många sena kväll bara pga det
..



Säris gör en instickare



Mört med muffins



Golv klart i hall/köket



Bus med Mollan mellan varven



Tog en matpaus på pantern ..



.. Där Mollan satt själv i stol
för första gången




Medan vi höll på till mitt i natten så fick
pyret sova i en resesäng




Under målningen.

Tänkte först strunta i att måla, men
vilken miss det hade varit.. Var grått innan 
 som vid pilen





En av dagarna tog vi en timmes paus hos
svärisarna som bjöd på kräftor.








Avslutar med en bild från idag vid frukosten.

Lovar att lägga ut lite för & efter- bilder när allt är undanplockat. Just nu känns det inte som man vill visa. Ni får komma och hälsa på om det kniper :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0