.



Småstadsliv

Ja vi trivs i vårt småstadsliv..


I fredags fick jag en trevlig överraskning när jag upptäckte att det fortfarande fanns biljetter kvar till Småstadsliv på Folkan. Beställde på direkten och dagen efter gick vi och fick oss ett gott skratt. Det var riktigt roligt och värt varje slant. Kul att få komma ut på lite också som sagt :)


Mina favoriter




Kollar hängholmarna



Rövkontakt.com



Jonny Borgf



Bjuder Skalman på kaffe





Efter teatern tröck vi i oss pizza med mamma & Tony och sen såg jag film med Nathalie väl hemma, medan Fredrik sprang ner och lekte med Niklas. Såg något riktigt löjligt, som är precis i min smak :)

Idag vaknade jag och kände det stora molnet i hela skallen. Mollie lyckades smitta ned både mig och mamma med snoret hon haft i helgen. Mot all känsla av att ligga kvar i sängen hela dagen så åkte jag med Fredrik som skulle till Gävle på Biltema. Blev först en kik in på MediaMarkt, sen på IKEA. Håller på att planera lite inför det kommande badrumsbygget.

Hittade även lite klappar. Blir en till tripp ned till Valbo med mamma innan Dec här. Jag klarar helt enkelt inte av att stressköpa när det är en miljon hetsiga människor runt omkring. Så nu har vi i stort sätt bestämt vad alla ska få och sen ska det inköpas innan November är slut.

Just för tillfället sitter jag i kö till Försäkringskassan. Och ni vet kanske vid det här laget vad jag tycker om dem? ALLTID ska det vara krångel alltså.. Så nu måste jag sitta här i denna förbannade kö fast att jag ringde in en hel jäkla månad i förväg och sa vilket datum jag skulle börja jobba.. öööh!


Sen blir det kanske en film innan det är läggdags. Men Fredrik har bara tagit hem en massa läskiga filmer och det vet jag inte om jag har någon lust med. Kanske är något bra på tvn istället?


Kommentarer
Postat av: Millan

Vad kul att du är igång med bloggandet igen, jag har saknat det. Hoppas att ni kryar på er snabbt. Kram//Millan

2010-10-25 @ 00:38:33
URL: http://segeraker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0