.


Marmamys


Idag fick jag lite tid för mig själv. Mollie var hemma hos farmor & farfar medan jag fick ta en lång dusch, städa & fixa ordning så länge jag ville. Hann även med ett avsnitt Desperate :) När det var slut så ringde en hungrig Sandra som jag åkte in till stan och hämtade. På vägen hem stannade vi och handlade fetmat från ett varsitt ställe som vi förtärde snabbt väl hemma.

Efter maten hämtade vi Mollie och gick ut till Hibo. Lite smårädda för björnar, men det fungerade. Jag var ute efter att fynda lite i brädhögarna som ligger där, men ingen tur denna gång. Hittade dock en massa fina höstlöv som fick följa med hem. Efter Mollie har lagt sig blir det film och Ännu mer fetta innan det är godnatt. Imorgon blir det samåka till jobbet som ett fint gammalt gift par :)


Fina höstfärger





Bus med champis






Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack så jätte mycket! Ja vi har nog samma smak vi ;) Älskar det lilla väggskåpet du fixat upp!

2010-10-03 @ 23:45:19
URL: http://asterid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0