.


Första veckan


Har inte blivit mycket blogg här i veckan. kan bero på att det inte funnit en sekund över till annat än sådan som Måste göras. Eftersom Fredrik åker till Tyskland tidigt imorgon så har det varit mycket saker som varit tvungna att ordnas innan. Tex röja ur garaget från saker så att bilen kan stå där på nätterna. Stå och skrapa rutor med Mollie i bilen på morgonen är inget jag vill göra.

Sen har det varit en hel del annat som varit viktigt. Så med andra ord har vi suttit stilla medan maten förtärts, men annars inte. Full fart tills man däckar i sängen av trötthet.

I alla fall så har det här första veckan på utbildningen gått finfint. Det är Mycket, men det ska nog ordna sig. Som det känns nu så ska jag nog klara av de här veckorna galant. Sen tror jag inte att det ska vara några större problem att börja jobba heller för del delen. Men tro mig, det är ovant att ha saker att göra om dagarna.


Hittade ett fönster ute för ett tag sen och
igår fick vi äntligen upp det på väggen. 

Efter att ha tvättat, skrapat & målat det 
blev det riktigt fint tycker jag. Helnöjd!

 




Ikväll blir det film & mys med karln min, men resten av helgen har jag inte planerat in någonting. Var snack om att Sandra skulle komma ut på mys bara. Den här helgen är väldigt efterlängtad. Det är ändå någonting extra med att sitta i bilen på väg hem från jobb och veta att hela helgen är framför sig :)


Nu ska jag hjälpa F att packa, för annars får väl slarvern med sig ojämna strumpor & för några kallingar :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jäklar va snyggt! :)

2010-10-01 @ 18:40:06
URL: http://skruttisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0