.



Nedräkning


Och som jag har längtat efter att få ordning i köket! Imorgon åker jag och mamma till Valbo för att äntligen köpa köks-ön och stolar. Så kan det äntligen se ut som ett kök och en hall istället för allt i ett. Sen ska det blir kul att köpa lite klappar också. Underbart att vi kunde åka på en måndag istället för idag. Jag kan bara tänka mig hur mycket folk det är där just nu.

I fredags var det firmafest som stod på schemat. Var meningen att jag bara skulle stanna för käk, men det slutade i att jag var lagomt hemma strax efter 2 tror jag. Var faktiskt ganska kul. Mer roligt än vad det brukar vara på krogen i alla fall. Och som tur var så blev jag inte så bakfull den här gången heller. Och nästa helg är det firmafest med Fredriks jobb. Usch, kroppen tar stryk av det här. Men kul är det att träffa folk i alla fall :)

Just nu sitter jag själv och myser i soffan medan mina två älsklingar ligger och sover. Fredrik var sjuk hela dagen igår så det blev inget babysim. Resten av dagen blev bara slapp med pizza och ett par avsnitt Desperate. Senare idag åker vi in till stan för lite käk, och sen blir det en sväng på city och kollar julskyltningen. Man får väl hoppas på att det är lite bättre än förra året. Men va, är det inte knäckäpplen? Kan jag ha rätt... ? I så fall blir det verkligen ett sånt också!



Första riktiga olyckan med blod
hände igår. Med läppen rakt ned
i golvet. Fick en liten tjockläpp :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0